I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 8 July 2011

KiLaUaN pErAk...

erm...pelik x nape title stupid cm 2...hehhe....actually aku nak bg tau mlm td dpt tgk M.DAUD KILAU secara live....waahhhh...bling bling you....suare die mmg sedap arr....aku suke la ngn die tu...xsangke plak die teringin jgk nak dtg kat PENGKALAN HULU  yg terceruk nie...hehehe...



tp...malangnye...mase aku nak tgk last performance die (lagu cek mek molek) pemandangan aku telah dihalang olh 3 org hamba allah nie ( 2 org polis gemok 1 pasukan rela) eii...geram giler...bnci tahap gaban kot...aku rakam xnmpk sgt pown MDK...nmpk dorg yg gemok2 2 jew....eii.....sgt geram!!!!!! Tp xpela rezki aku dpt tgk MDK sikit2 jew kot...mybe next tyme ade peluang lain lg kan.kan..kan...tp..pape pown dato' MDK mmg terbaik arr...mantap beb (。◕‿◕。) 

akhir kata sebelum saya menamatkan perbicaraan ini izinkan saya menyampaikan serangkap pantun (chewahh..xbley bla la kan..)

kalau ade sumur diladang,
boleh kita menumpang mandi;
kalau ade umur yg panjang ;
boleh kite berjumpa lagi.

2 comments: