I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 22 August 2011

Alhamdulillah....

assalamualaikum to all my reader.....

syukur alhamdulillah aku punye permohonan pinjaman PTPTN diterima.....26k...byk kot.....jenuh nak membayarnye nnt nie.....tp pape pown aku still berharap aku dpt scholarship JPA.....erm, da dpt nnt senang la sikit...aku xpayah la suruh parents aku anta duit lg da...x la menyusahkan family lg....lgpown aku bkn dr family yg senang...biase2 jew....so xdew la membebankan family sgt..kan..kan..kan...heheh.....insyaAllah aku akan try berdikari.....
PTPTN da diterima.....^____^

tp harapanku masih menggunung tinggi utk dis scholarship....hrp2 dpt.....insyaAllah....amin....


2 comments:

  1. InsyaAllah klw rezeki tu utk mien, knfirm mien dpt..hehe tp ada lg caranya klw xnk bebankan family..hehe nti abg blh ajar..moga doa mien dimakbulkan k..nti jgn lupa visit blog abg k sbb abg dh reply komen mien (",)

    ReplyDelete
  2. hehhe....thnks ye abg alep...mien hrp2 cm tu la jgk...sbb teringin sgt2 nak berdikari xnak susahkan fmly lg.....erm, ok2...nnt mien p tgk na.. ^___^

    ReplyDelete